onsdag 25. februar 2009

Bokmerker



Denne gangen hadde jeg lyst til å prøve meg på bokmerker.


Jeg ble inspirert da jeg så noen lignende i en butikk i fjor sommer.


Istedenfor kun en perle, som disse var pyntet med, ville jeg bruke tags.


Kanskje ikke så praktiske, men praktisk er vel ikke min sterke side....så.....:)






Jeg printet ut små bilder fra nettet- Tornerose, Tommelise og Prinsessen på erten.


Fant så frem tags i passende størrelse og litt tykk ståltråd.



Jeg formet ståltråden i en bue, slik at jeg kunne få tagsene til å henge greit på. Så limte jeg bildene på tagsene og distresset kantene


Tilslutt farget jeg kantene med stempelpute, pyntet med med glitterlim, blonde og en perle.



Jeg brukte perler som matchet bildenes tema: Grønn (ert) til Prinsessen på erten, Gull til Tornerose og en "bladperle" til Tornerose:)








Ingen kommentarer:

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget