lørdag 27. februar 2010

Perlebrads er min favoritt

Noen ganger finner man seg favoritter som forelsker seg helt i, og denne gangen har jeg forelsket meg i perlebradsene til American Crafts.
Jeg falt pladask for disse når de kom på markedet, men har slett ikke blitt lei dem.  De fås i flere ulike sett som inneolder ulike fargetoner og nyanser.  Dermed får man brads som paser til alle typer stiler og prosjekter.

Jeg bruker disse bradsene hovedsaklig som pynt i midten av blomster. Bradsene er dekorative, elegante og setter en ekstra spiss på blomstene man vil pynte med.

Utsnittet over er hentet fra dette bryllupskortet.  Her har jeg brukt både perlebrads og halvperler i blomstene.

På denne boksen har jeg gjort det samme, altså kombinert det å bruke perlebrads og halvperler. Av blomster har jeg her brukt Prima sine Hyndrageas-blomster. De største av disse blomstene passer ypperlig til perlebradsene.

Her er et kort i en helt annen stil hvor jeg har brukt lysere perlebrads. Denne gangen på Prima-blomster som er litt mindre av størrelse.

Her har jeg brukt bradsene i blomster på en LO. Fordelen med disse blomstene er som sagt at du får dem i ulike fargetoner og dermed kan passe til det aller meste du lager.

Dersom du ikke allerede har oppdaget hvor lekre disse bradsene er, kan jeg virkelig anbefale deg å prøve dem. Jeg startet med en pakke, men har nå hele samlingen.  Hver pakke består av 16 brads og de er virkelig drøye i bruk når man bruker dem på blomster eller som pynt i seg selv.

Lykke til, kanskje dette blir din favoritt også?

1 kommentar:

Anonym sa...

De er kjempe nydelige! Alt du har laget er bare vakkert altså:)

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget