torsdag 31. januar 2008

Superlimet Zip Dry Paper Glue


Hvor mange ganger har du ikke irritert deg over lim som ikke fester skikkelig, lim som er så udrøyt at du hele tiden må kjøpe nytt fordi det er tomt eller lim som rett og slett bulker bildene dine og gjør de stygge så fort alt har tørket? Jeg tror vi alle har vært der. Jeg vet iallfall at jeg flere ganger har kommet med noen gloser som ikke egner seg på trykk, etter å ha brukt penger på lim som ikke holder det det lover. Men slapp av, løsningen på alle dine evige limproblemer er her: Zip Dry Paper Glue.


Jeg har selv erfart at det er få typer lim som holder det de faktisk lover. Med Zip-limet er det faktisk tilfellet, dette holder det det lover. Alt fra første trykk på flasken har dette vært mitt favorittlim nr 1. I følge Papir i hjerte sin nettbutikk tørker dette limet utrolig raskt og gir aldri bulkete papir. Det er det beste limet vi bruker til papir! Det er sterkt nok til å lime metall, perler, glitter, wire og annet som andre limtyper ofte gir tapt på. Limet tørker krystallklart, og er syre- og ligninfritt. Og for første gang i mitt liv har jeg opplevd at dette limet holdet det det lover -hver gang!

Limet er perfekt til papir, det er også dette det i utgangspunktet er ment for. Men ekstra bra er det at det også like gjerne fester plastpynt, metallpynt, bånd, blomster eller andre ting du skal få til å sitte godt. Og er du f.eks tom for Glossy Accent, kan det jammen meg brukes som det også. Konsistensen på limet er helt perfekt. Det er såpass flytende at det er lett å påføre uten at det blir klumper, og det er såpass tykt at du ikke griser til alt papiret du har liggende så fort flasken blir snudd.

For meg har dette limet blitt en like viktig del av scrappingen min, som selve bildene eller papiret jeg bruker. Om jeg en dag skulle gå tom for Zip-limet uten å ha en flaske på reserve i bakhånd, er det virkelig krise. Derfor har jeg alltid 1 eller 2 flasker liggende på lur. Dermed unngår jeg noen alvorlige og uforutsette scrappekriser.

For godt til å være til å være sant sier du? Prøv det selv, du blir garantert frelst du også!

Skrevet av Kristin Langnes.

3 kommentarer:

Virgo1971 sa...

Jepp, jeg elsker også dette limet!
Bruker knapt noe annet jeg nå!
Endelig noe som kan brukes på det meste og som jeg ikke blir irritert på :)

Anonym sa...

Kult, dette limet må jeg kjøpe meg. Hørtes jo helt genialt ut!! Takk for tipset!

Mona Iren sa...

Dette limet er et "must"!
Har akkurat lagt inn bestilling på 8 flasker ;)

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget