fredag 26. februar 2010

Et par kort ...


Laget et kort her med mønsterark fra Inkido.
Her har jeg brukt fra den nydelige serien sommar text gammelrosa
Stemplet "velkommen til verden" med vintage photo.
Kanten av kortet har jeg sydd på en strimmel med mulberry papir,
her kan man jo også sy på blonder.

Satte på noen roser som også fikk litt glitterlim på :o))

Inni kortet har jeg brukt hvit bølgepapp og mønsterark Tuva satin pink

Jeg liker så godt dette collage stempelet.
Mønsterarket er fra Ladybug&Friends

Rosene har jeg embosset med UTEE gull.
UTEE er på vei inn i butikken...så følge med :o))


Inni kortet har jeg brukt dette mønsterarket og stempelt med rund gratulerer.
Kanten av kortet puchet jeg med Martha Stewart punch som også er på vei inn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så nydelige kort!

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget