onsdag 17. februar 2010

Krone til bamsefar og mini album


En liten krone til bamsefar :o))
Her har jeg brukt mønsterarket sommar text vanilje utenpå kronen
og inni har jeg brukt Cartas satin sand

Dekorert med roser og hvit gardenia som er embosset med gull UTEE


Her har jeg brukt mini albumet fra Inkido
Dekorert med bølgepapp hjerte som er embosset med hvit embossingpulver.
Sprayet litt Glimmer Mist walnut gold på selve albumet.

Her har jeg brukt det nydelige stemplet collage note

Her har jeg brukt mønsterark fra Cartas serien Satin Pink og Tuva Satin Pink

Rosen er klippet ut fra Roser Vanilje og embosset med klar UTEE.

På disse sidene har jeg brukt Cartas Satin Turquoise og Tuva Satin Turquoise
Og en bit med bølgepapp.

På disse sidene har jeg brukt bølgepapp og Cartas satin Green

....og her Cartas Tuva Satin Green

Bak på albumet dekorerte jeg med det store hjertet i bølgepapp som jeg embosset
med gull UTEE ...sprayet også med Glimmet Mist Walnut Gold.

Ingen kommentarer:

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget