torsdag 16. desember 2010

Nok en ny RAK fra oss

Da er det på tide å trekke en ny RAK her til en av våre ivrige lesere og denne gangen så er det
GUNN Som stikker av med vår lille oppmerksomhet.
Ta kontak med hjertelaget så kommer den en liten something i posten til deg som snarest!

Så håper jeg at mange flere blir med i trekningen av vår neste rak, bare å skrive seg opp i tråden under her.
Så vil jeg også minne om Hjertelagets egen utfordring denne månden som var med å lage noe med bruk av GLITTER.
Ta dere en runde i galleriet vårt og se hvordan vi løste oppgaven vår. Her kommer en liten smakebit på hva dere finner der.
Dette vakre kortet har vårt DT Unni laget til oss. LEKKERT Unni.

15 kommentarer:

Wenche sa...

Jeg prøver igjen jeg :)
Morro med rak'er!!
Et nydelig kort dette her også!! Lekkert dekorert ♥
Førjulsklem, Wenche :0)

Maria Therese sa...

så masse flott å finne i galleriet ♥

Janne-Lise sa...

Så mye fint i galleriet og så herlig dette kortet var :) Jeg prøver meg på neste rak jeg :)

Førjulsklem fra Janne-lise

Gro sa...

Mye flott å se på her inne !

Gro.

Hanne sa...

Prøver igjen... Nydelig kort.

Turid sa...

Jeg også trekker et lodd i adventstiden! Masse inspirasjon å hente i galleriet. Tusen takk!
Hilsen Turid :)

Solveig sa...

Nydelige kort!

Guri sa...

Nydelig kort.
Og nå når eg har oppdaga denne bloggen, tenkte eg at eg skulle bli med på desemberutfordringen, men fant ikkje ut kor eg skal laste opp bidraget. Og går det ann å kombinere med andre utfordringer?

Berit sa...

jeg vil gjerne være med, denne gangen også:)
Hilsen Berit

Linda Brun sa...

Lekkert kort. Tusen takk for muligheten til å vinne!

Meretekj sa...

Kjempeartig med raker.
Prøver igjen:)

Anne sa...

For et kjempenydelig kort! :)

Kari sa...

Jeg vil også prøve igjen. Artig med litt spenning i førjulstiden. :D

salvie sa...

Så spennende med en ny RAK.Så jeg prøver meg også igjen i håp om litt vinnerlykke:-)

Irene sa...

Så mange flotte julekreasjoner. Herlige englemotiv.

Hilsen IreneR

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget