tirsdag 15. februar 2011

man tager hva man haver...

Forrige måned ga Cathrine hjertelaget og Papir i hjertets følgere denne utfordringen:
Lag egne blomster.
Kjempespennende! Nå er utfordringsgalleriet åpent,og du kan ta en titt på det Hjertelaget har produsert!


Her finner du papirroser.

Nydelige blonde-blomster.


Og fargerike,herlige lollipops!
Denne mnd gjestedesigner er fantastisk dyktige Vibeke!

Dette skriver hun om seg selv:

Tusen takk for at dere spurte om jeg ville være gjestedesigner inne hos dere nå i Februar. En stor ære og jeg setter pris på det.
Jeg har holdt på med Scrapping siden November i 2007, og jeg storkoser meg med det!
Mine to jenter blir knipset bilder av titt og ofte-slik at jeg får noen fine bilder jeg kan scrappe. Min scrappestil er variert, men jeg storkoser meg aller mest når jeg kan scrappe shabby. Men det som er mest morsomt med scrappingen er når jeg sitter å pusler med detaljer og den siste finishen på LOen min. Jeg scrapper bare LOer, kun kort når jeg må.
Jeg er så heldig at jeg er en av 6 jenter som 'bor' i Scra
ppehuset
Digger jentene der- og den kreativiteteten jeg får avav dem.
I tillegg så er jeg DT hos Lets Get ShabbyDet som inspirerer meg aller mest innen for scrappingen, er nytenking
. Jeg elsker når jeg ser nye detaljer. Koser meg på bloggrunder. Besøk gjerne de dyktige scrapperne som er i blogglisten min, masse herlig kreativitet å finne der ute.Nok en gang- takk for at jeg fikk lov å besøke dere i Papir i Hjertet.
Se denne vakre LOen hun har laget til oss:

Hun har laget egne blomster på denne vakre LOen sin og til det har hun brukt bla gammel øredobb, fingerheklet hyssing, nøkkelring med brads i, papirsirkler og perler på ståltråd.
Er den ikke bare herlig leken og full av detaljer?

En tur innom hennes blogg er absolutt å anbefale.
Lager du egne blomster?
Bestiller du fra Papir i hjertet sitt "gartneri"?




Ingen kommentarer:

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget