mandag 14. mars 2011

Vi er så heldige at vi denne månden har fått med oss en aldeles fantastisk scrapper og kortlager som heter Eva Gro, også kalt erosok i blogg -og forumsverden.
Hun skal delta i Magnolia utfordring sammen med hjertelaget og vi gleder oss stort til vi ser hva denne damen kreerer til oss.

Dette er hva hun skriver om seg selv:

Hei alle sammen, jeg heter Eva Gro, også kjent som erosok på forumet. Jeg bor på et lite småbruk i Stokke i vestfold sammen med samboer, 2 barn, 3 hunder og 2 katterJ. Jeg jobber som kontorleder i et digitaltrykkeri i Larvik, og trives veldig godt med det.

Jeg synes det var utrolig gøy å bli spurt om å være GD for papir i hjertet av Renate – tusen takk!

Har holdt på med kortlaging og scrapbooking siden 2003 og er nå inne i en ”kort og boks periode” Tror ikke egentlig jeg har noen spesiell stil, men Magnolia, Sugar Nellie og Kenny K er noen av favoritt stemplene mine. Ta gjerne en titt i bloggen min å se hva jeg har lagd.


Her er link til hennes fantastiske blogg. Ta dere en lang og god titt og legg gjerne igjen kommentarer

Ingen kommentarer:

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget