fredag 8. juli 2011

Månedens gjestedesigner.

Denne gangen er det Nina Fløtterud som er vår gjeste DT.
Hun er helt magisk på kortlaging.





Her er hva Nina selv har skrevet:


Nina Elisabeth Fløtterud heter jeg og bor i Flesberg. Jeg er (snart) 34 år, har samboer og ei nydelig jente på snart ett år.
Er for tiden hjemmeværende, og da er det kort som står på planen når vesla sover :)
Kort har jeg laget siden 2003, og scrapping av LOer kom noe senere. Jeg lager kort til alle anledninger, og stilen min er vel stort sett søt og glitrende. Men når det er sagt, så storkoser jeg meg når jeg kan lage guttekort eller vintage med mye riving, sverting, søl og klin. Og innimellom så er C&S stilen også veldig gøy og utfordrende å prøve seg på.
Scrapping for meg er total avslapping, det er min måte å hente krefter på. Jeg elsker å være på treff og er så heldig å ha møtt utrolig mange flotte mennesker og gode venner for resten av livet.
De som kjenner meg vet at hÃnglar er min lidenskap, men i det siste så er jeg også blitt utrolig glad i Magnolia og Tickled Pink Stamps. Og ark, åhh, jeg elsker å fråtse i ark!!!!Kan ikke være innom i en scrappe butikk uten å kjøpe ark. Og for tiden er Maja design, Pion design og Inkido de store favorittene.
Jeg er også så heldig å få være på 3 fantastiske design team, og det trives jeg veldig godt med :) Du finner meg hos Creative Stamp Friends, Stampavie and More og Stamptacular Sunday.

Og nå i juni er jeg så heldig å få være gjestedesigner her hos Papir i Hjertet :)

KLEM FRA NINA.

Ingen kommentarer:

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget