torsdag 15. september 2011

Månedens Gjestedesigner

 Superflinke Marion var så snill å takke ja til å være GD for oss denne mnd.
Hun er så flink å eksperimentere og lager mye av pynten sin selv.
Her er hva hun sier om seg selv :

Eg er 33 år, bor i Ulsteinvik, en herlig plass ute ved havet på mørekysten, er mamma til to + en katt og er gift med en herlig mann. Begynte med Scrapping i 2005 mens eg gikk gravid med eldstemann og så har det berre balla på seg.
Er mest glad i å scrappe LOer men blir en del kort også, stilmessig trur eg en neppe kan plassere meg nokon plass for eg scrapper i et ganske så vidt spekter men eg er veldig svak for sterke farger, masse stæsj og lag  på lag som ofte gjenspeiler seg i sidene mine :)
Har laget en liten tutt på Journalingspots. Synes dei er kule og lette å lage selv, eg bruker restekassa mi for det den er vert til slike prosjekter. Man kan også bruke dei som element når en bygger opp ei side.


 Det du gjer er rett og slett å bruke en punch eller en dies som er forma som sirkel, firkant, hjerte osv. og stanser ut fleire str.


 Så velger eg 2 eller 3 som passer sammen og pynter dei med en liten tape-bit, et stempel, du kan ha blomster, her er det fantasien som skaper.



 Her er en liten haug ferdige spots. Det kule med desse er at en kan tilpasse dei prosjekta en treng dei til, kor kult er det ikkje å ha noko ingen andre har ?
Eg digger nemlig det unike, så om du syns dette ser kult ut burde du prøve det, enkelt, søtt, vakkert, maskulint eller tøft, her er det du som bestemmer
.
Klem Marion


Her er sida som er brukte desse journalingspotsa på :)

Vi takker så mykkje Marion for skikkelig flotte tips :)

3 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

slike liker man jo..... :o)

Caroline sa...

fiiiin Marion!! :)

Jeanette sa...

Det var bare rålekkert! For en herlig idé, den skal jeg sannelig prøve helt sånn plutselig! :) Takk takk!

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget