fredag 1. juni 2012

Juni utfording til dere

Denne måneden ønsker vi å se deres flotteste konfirmasjonskreasjoner. Alt er lov, esker, layouts, kort, eller altred prosjekter.
Legg inn link til ditt innlegg i kommentarfeltet .
Frist for å delta er 15 juni.
Og det blir premie fra butikken til en heldig vinner.
Vi gleder oss til å se hva dere lager.
Her er litt inspirasjon fra våre DT'er.

 

Ed


Jeg er veldig inspirert av alt om Marie Antoinette i det siste, fra baking, scrapping, tegning, musikk m.m., så jeg har lagd en "Marie Antoinette Sko" gave eske til en jente. Jeg har brukt GessoDistress InkAcrylic BlingBazzilGlossy AccentsStickles, Swarovsky Crystals, Håndlagt Blomster, Satin og Organza Bånd, Vintage Blonder, Gold Ropes, Fjær og Vintage Pearls fra egen kolleksjon.

Detaljer





Renate





Konfirmasjonskort laget av Renate
Nøkkel, TH stempel og tape er fra egen beholdning.


Anne Gro

Lise Mariann


Jeg har brukt Bazzill kartong, Glimmer mist fra Tattered Angels, Blomst fra Prima, Distress stains fra Tim Holtz. Bokstavene er Thickers fra American Crafts. Sommerfugler, tråd, strukturpasta og India Ink fra egen beholdning. 


Liv Solveig:

Jeg har laget en gaveeske til konfirmanten. Eskens mål er 14 x 8 cm.


Jeg har brukt ark fra Maja design. Gesso. Roser fra Prima. Sommerfugl diescut. tyll. Metall charm.


Siv Randi

Jeg har laget en gaveeske til konfirmant.



Gaveeske (Siv) Her har jeg brukt; Bazzill, mønsterark fra FabScraps, dies fra Spellbinders, blonder, filmstripe fra Tim Holtz, blomster fra Prima, tekststempel fra Kort og godt, chipboard glitterhjerter fra Melissa Frances, Hitch Fasteners fra Tim Holtz, alle kanter er svertet med Color Box chalk, stempeltrykket er fargelagt med Promarkers. I tillegg er det div metallpynt fra egen beholdning

Esken fra en annen vinkel.


Innside, kort

Med skuffen åpen. Kantstemplel fra Stempelglede og embossingpulver.

Linda

Hvit bazzil, rufset kantene med distressing tool, svertet med creamy brown. Bildet er fra en sagen vintage serviett, overført til bazzil med gel medium og tilslutt tilførte jeg et strøk med crackle paint.
Ark fra kort og godt, rosene er klippet ut av et ark. Tekten er fra kort og godt.
 Halvperler fra Inkido i alle hjørner.

9 kommentarer:

Liven sa...

Hei, skal det være nye prosjekter, eller kan det være noe vi har laget tidligere i vår og ligger i bloggen allerede?

Renate sa...

Vi ønsker oss nye prosjekter laget til denne utfordringen.

Hilsen Renate

Liven sa...

Takk! ;o)

Anita sa...

Kan jeg legge inn invitasjon, bordkort, lys m.m i samme bilde? ( har en rød tråd)
Kan en bidra med glere bidrag?

oheidia sa...

guttekort

Heidi sa...

http://heidispapirhobby.blogspot.no/2012/06/konfirmantkort.html

Mitt bidrag til utfordringen :-)

Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Turid sa...

Her er mitt bidrag til utfordringen i juni. http://turidspapirpuslerier.blogspot.no/2012/06/enda-en-eske.html

Hilsen Turid :)

Julia sa...

Fine bidrag fra dere DT`er!! Jeg har også laget et konfirmasjonsbidrag, årets siste :-) Dere finner det her : http://juliaoren.blogspot.no/2012/06/konfirmasjonskort-gutt.html

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget