fredag 25. januar 2008

Vi er Årets Norske Scrappebutikk 2007!


Brukerne av Norges største scrappeforum, Scrapping.no med 8500 medlemmer, har kåret Papir i hjertet til Årets Norske Scrappebutikk 2007. Ikke nok med at vi vant avstemningen, men vi fikk hele 49% av stemmene! Det er vanskelig å uttrykke med ord hvor takknemlige og stolte vi er. Ikke minst med tanke på at vi kun har vært i drift i ni måneder, og at vi har vært to personer som har bygd opp både fysisk butikk og nettbutikk. Jeg tar meg stadig i å sammenligne disse ni månedene med et svangerskap. Hvor kåringen er kronen på verket, eller vår lille, verdifulle baby.

Tusen hjertelig takk til alle våre kunder. For at dere har tatt så godt imot oss fra første dag. For at dere velger å handle hos oss gang etter gang. For alle rosende og oppmuntrende ord dere deler. For all støtte på alle mulige måter. Vi gleder oss til ett nytt år sammen med dere, og denne fantastiske hobbyen som gir oss alle så mye.

Skrevet av Mona.

3 kommentarer:

Salte sa...

Gratulerer så mye Mona!! Mer enn fortjent!!!

Kristin Langnes sa...

Gratulerer så mye Mona. jeg er stolt av deg og butikken, jeg er stolt av å være en del av teamet ditt og jeg er slett ikke overrasket over at du fikk så mange stemmer. Vel fortjent!

Maya sa...

Gratulerer så masse med 1.plassen :-))

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget