onsdag 4. juli 2012

Bryllupsinspirasjon

Vi hadde planer om å gi dere en bryllupsutfordring. Men vi regner med at de fleste har reist eller skal reise på ferie. Så derfor tar vi også en liten sommerferie.

Det betyr ikke at alle våre DT'er har reist vekk. Og skulle du trenge litt inspirasjon har Eva Marie og Siv Randi laget noen vakre bidrag. Se og nyt!

Og riktig god sommer til dere alle sammen.

Nettbutikken vil fungere som normalt.


Jeg har laget en bryllupskake i papir. Jeg har brukt hvit bazill, Papirdesign roser mørk/lys blå, cherryblossom blå kant, storyteller liljer mørk blå, charms, pyntestrå og silkebånd fra innpakningen av onepiecen min.

Siv


Invitasjon (Siv) Her har jeg brukt; 3 ulike farger av Bazzill, mønsterark fra egen beholdning , rufset alle kanter med Paper Distresser fra Tim Hotlz, blonder, stempelet er stemplet med StazOn, halvperler fra Memory Box, roser fra Papirdesign og Storyteller og metallpynt. Rosene har fått et strøk med glitterlim.


Bordkort: Her har jeg brukt de samme materialene som på invitasjonen, men har stanset ut hjertet med en dies fra Nellie Snellen

Ingen kommentarer:

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget