torsdag 21. februar 2008

En fantastisk kunstner!




Jeg har falt pladask for kunsten til Katrine Kalleklev. Jeg oppdaget henne på Etsy.com en kveld jeg surfet etter kunst. Det ble kjærlighet ved første blikk. Gleden ble enorm da jeg oppdaget at den collagen jeg likte best var en original, og jeg var ikke sen om å bestille den. Det er den avbildet under her, Stemmen i veggen.




Jeg følger stadig med i bloggen til Katrine og på Etsy, i håp om å finne flere originaler, før noen andre. Hun har et uttrykk i arbeidene sine som berører meg dypt. For meg er en stor kunstner en som formidler følelser, som får meg til å gjenkjenne noe jeg kanskje ikke en gang vet hva er. At jeg bare føler og vet, uten å være det bevisst. Jeg anbefaler dere varmt å bli bedre kjent med arbeidene hennes.

Skrevet av Mona

1 kommentar:

Eliza sa...

Jeg må si meg veldig enig med deg Mona! Fant et favoritt bildet hos henne jeg også!

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget