onsdag 29. juli 2009

Isteden for søppelbøtta...



...kan mange av våre "ubrukelige" Thickers få et helt nytt ytre, og bli aldeles så poppis igjen! ;)
Jeg har vel neppe funnet opp kruttet her, men lyspæra glimta i uante mengder watt da jeg plutselig så for meg hvor lekre disse metallic røde thickersene mine kunne bli!

Så jeg satte rett og slett igang med min lyse ide før det hele var vekke igjen.
Fant frem Biggien min og ga bokstavene et par tre strøk over det hele til de var dekket men lekkert hvitt!

Fordelen med Biggien er at den tørker kjapt og er veldig tynn. På denne måten etterlater den ingen overflødige kanter.

Bokstavene kunne godt forbli hvit, men jeg ønsket å gi de et litt mer levende preg, så jeg fant fram ei lime grønn Distress Ink pute og ga bokstavene et lett strøk men denne.


Deretter var det bare å finne fram ulike tekst stempler, for å gi bokstavene ytterligere liv!



Har laga en LO her hvor jeg viser de samme bokstavene i bruk!


19 kommentarer:

Monica sa...

Wow vilken bra idé!!! Supersnyggt!

Gro sa...

Der var det noe som unngikk søpla her hos meg.

Gunn (Merete) sa...

Dette var jo rett og slett genialt. En fantastisk flott side du har laget her.

Margrethe sa...

At jeg ikke har tenkt på dette selv! Utrolig bra idé!

annes paperfun sa...

Kjempeflott,Carrin...*bølgen*
Veldig god idè!!!

Line A sa...

Kuuuult!!
Må kanskje testes ja.. :D

~Isabell~ sa...

så ufattelig kult, denne tar jeg med meg videre=)

Sonja sa...

Kjempetips!

Daniel August sa...

Når jeg først så bokstavene trodde jeg at dette var en ny sort, at de hadde laget dem med skrift på.

Virkelig genialt, ikke en dum idé altså! :P

Daniel

Mariannes gjenbruk sa...

Kjempe flott ide!!! Takk for at dere deler ;-)

Kristin K. Riiber sa...

Kjempegod idé og lekkert resultat!

Teamjes sa...

Superide och supersnyggt reultat !

Gro sa...

Så utrolig kult, det må prøves.

Anonym sa...

Wow, fantastisk bra!! :)

Ruth sa...

For en god idé! De ble kjempetøffe!

Camilla sa...

For en god ide! Denne kommer jeg helt klart til å stjele! :D

Scrappegal Sørlending sa...

Så kul ide!!!! :D De blei jo skikkelig vintage!

Anonym sa...

åh så smart och snyggt! :)

Maria Therese sa...

så himla stilig!!!

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget