tirsdag 12. april 2011

GD for April måned- Brit

Vår gjestedesigner for April er:

Dette skriver Brit om seg selv

Hei,
Jeg er Brit Sviggum fra Egersund i Rogaland. Jeg er 39 år, er gift med Levent, og har en gutt på 5 1/2 og en jente på 2.
Jeg elsker å scrappe, og har nok blitt mer og mer ivrig med årene.
Det hele begynte med en tur jeg hadde til California i 1999. Der kom jeg over noen punch og et par hefter med mønsterpapir.
Og dette ble ivrig brukt da jeg kom hjem.
Har vært borti litt forskjellige stiler, men nå de siste par årene har jeg vel gått mer og mer over til en litt spesiell stil.
Det går nok inn under Freestyle-stilen. Jeg liker veldig godt å klippe ut motivene mine, for så å plassere dem inn i nye omgivelser.
Lage nye historier på en måte. Det kan være alt fra eventyraktige sider til mer hverdagslige hendelser. Men de fleste sidene mine er nok
litt drømmende. Jeg er helt avhengig av MIST. Bruker det på alle LOene mine. Ellers er jeg veldig glad i alle slags bokstav-klister og mønsterpapir med masse gøy å klippe ut.
Jeg blir inspirert av mye. Det kan være av scener fra Barne TV, reklamer, annonser eller rett og slett fra motiv på mønsterpapir.
Og så er det jo noen scrappere som inspirerer veldig også da.
Jeg er så heldig at jeg har fått blitt en del av designteamet hos Skissedilla. Der koser jeg meg med skisser og maaange flotte bidrag, sammen med 6 supre jenter.
Utenom scrapping liker jeg å fotografere, reise og selvfølgelig tilbringe tid sammen med familien.
Hvis dere har lyst til å ta en titt på noe av det jeg lager, så er dere velkomne til å besøke bloggen min : Brits Hverdag

Her kommer en herlig freestyle LO som Brit har laget til oss i Papir i Hjertet!!



1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

koselig lesning....
-ha en fin fin dag videre

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget