søndag 15. mai 2011

månedens gjestedesigner,og konfirmant-rak

Papir i hjertet har denne gangen gleden av å presentere Ida som månedens gjestedesigner.

Dette forteller Ida om seg selv:

Jeg er 40 år ung, bosatt på Bjørkelangen, gift med en trønder, og mamma til tre kjekke gutter. Jeg startet med denne hobbyen i 2009, etter å ha sett noen hjemmelagede julekort hos en venninde. Jeg har en forkjærlighet for de vakre Tildaene til magnolia,noe jeg bruker masse, men er også svært begeistret for vintage stilen. For tiden er de flotte arkene fra Magnolia og Maja design klare favoritter. Noen av de er så fine at de "gjør vondt" å skjære i!

Scrapping er for meg en relativt ny hobby, men jeg tror dette er noe jeg vil holde på med lenge, for dette er balsam for sjelen, noe jeg virkelig kobler av med.



Ida har selv konfirmant denne måneden,og valgte derfor nettopp dette som måneden tema for utfordringen til Hjertelaget.


Dette flottet kortet til konfirmanten har Ida laget.

Vil du se hva Hjertelaget har tryllet frem,kan du ta turen innom galleriet.




Tusen takk til alle dere som har deltatt i RAK denne måneden. Vi i Papir i hjertet har kost oss med turer inn i bloggene deres,for å se på alle de flotte konfirmasjonsbidragene.

Hjertelaget har trukket tre vinnere,og sender dere oss adressen på mail,vil en liten RAK snart havne i postkassen din.

De tre heldige vinnerene er....





1 kommentar:

Torill sa...

Såååå gøy!Ser jeg er en av de heldige som har vunnet på konfirmantutfordringen.Tusen takk for at dere valgte mitt bidrag!
Torill

Bloggen drives av Papir i hjertet og butikkens designteam Hjertelaget